den fantastiska historien om KK

söndag, oktober 08, 2006

Idag blev jag kidnappad. LÄTT en av dem absolut obehagligaste upplevelserna i mitt liv.
Tänk dig såhär:
Någon ringer dej och det enda du hör är "gå ut på gatan"
Jag lydde order och plötsligt kommer en svart bil körande och sliter in mej i bilen!
VAD SKA MAN GÖRA LIKSOM?!

Okey, det var ju i och för sej Alex, Jess och Zara, och jag fick till och med hämta min väska.. men ungefär så var det. Så vi körde till Jonte&co, burnade lite och åkte sen på Roadtrip!
I tjugo minuter till Sandared, och där bestämde vi oss för att vara lite 'wild and crazy' och kika på HippHipp. Festligt som bara den var det i alla fall.

Igårkväll var det Trädgårn som var grejen. Riktigt kul på dansgolvet där jag blev inklämd i en ring av massor av killar (okej, jag var nöjd)
Men klockrenast då? Kanske när jag och Christoffer hälsade på kocken innan vi gick ut "jag vet att det är här utgången är". Eller bilturen till stan. Eller när Jonatan ungefär kissa på sej när han såg Zaras pappa, haha.

Next BIG event; Johnossi, Trädgårn 2 nov. Can't wait.