den fantastiska historien om KK

tisdag, oktober 24, 2006

tudeluu.
okej, här är min humor, haha.

karin:
men älskling det här håller ju inte! haha:)

gustav:
haha, de gör ju inte de! hämtar du björn och beata från dagis imorn eller? ;)

karin:
okej då, jag hämtar björn, men beata lämnar jag kvar, hon har blivit en liten skitunge ju. men gör du middagen?

gustav:
bra de! men tänkte att vi kanske kunde skänka bort beata, tycker hon börjar bli alldeles för jobbig nu! klart jag fixar maten älskling, tänkte värma på lite rester från förra veckan! men du, du får rasta clas-christian hela nästa vecka,de går väl bra? hunden måste ut ju vettu! ska ju på kurs! då! :)

karin:
redan fixat, jag lämnade beata på röda korset idag, dom behöver ju allt möjligt skräp! okej då, jag tar väl med clas-christian till gymmet då, så får han köra springbandet jämte mej:) ska hon den där slampiga Lena på ditt jobb med på kursen eller? men syns ikväll då babe.

gustav:
de va bra gjort, inte en dag för tidigt att släppa beata!! jaa clas-christian kan ju behöva springa av sig lite, men glöm inte att gå dit när det är lite folk då, för han är ju så fruktansvärt aggressiv när det blir för mycket folk på samma gång, du har väl inte glömt julen för två år sedan när han nästan bet ihjäl tomten! ja klart lena ska med. men egentligen är det ingen riktig kurs, det är bara jag o lena som ska spendera helgen i hennes stuga! de kommer nog bli mysigt, får se när jag kommer hem ;P

karin:
men kära du, du har ju så rätt. clas-chrisse är väl lite agressiv, tomten ligger ju faktiskt fortfarande i koma.. jaså, du och lena i hennes stuga? men det låter väl mysigt:) jag ska också på kurs, i helgen faktiskt. du vet lasse, chefen? (han med den stora) vi ska på en lokal utbildning på grand hotel. riktigt lärorikt och intressant!