den fantastiska historien om KK

lördag, november 18, 2006

den-stora-pessimistiska-kvällen.

jihaa, haha jag vet ju ändå hur man fångar en läsarens intresse (NOT, tsss)
ikväll är en sån kväll när det känns som om;
alla andra är med varandra
alla andra har skitkul
Karin är hemma, ensam

så för att försöka peppa mej själv lite granna så tänkte jag kolla på den underbara Love Actually och titta på alla andra som är kära.. eller vänta lite nu.. muntra upp var det va?
äsch det får duga, med lite kanelbullar och varm choklad.
kanske nallen Kristoffer också, så jag har nån att mysa med (vi firar 10 månader idag)

så have a great evening folks!
och förresten, hittar ni min solemate så ge han mitt nr, will you?
annars är det stor risk att ni snart ser min kontaktannons i Borås Tidning, hoho! ;)

yo hoe moe! /kara