den fantastiska historien om KK

fredag, januari 12, 2007

I love Grey's

Jag har just spenderat 1 timme framför den underbaraste serien, grät till och med en skvätt på slutet. (lite känslig kanske) ;D Men jag älskar nog Meredith ändå.

Nu är man back in school, känns helt okej faktiskt, nästan motiverad! :) haha, inte alls IBnörd. NOT.

Imorrn blir det Danmark, åka rysligt tidigt, typ 08.00, sen umgås med danska släkten hela dan på farmors 90årsferra, JIHAA!
kommer NOG bli värsta röjet ;P
Gött att höra danska ändå, ska försöka öva järnet så jag får ett andra modersmål, tjoho!

Igår var jag och käka på Swing med Alex, Pou, Ajje, Danielle & Emma, riktigt gött måste jag säga. Kändes dock otroligt jobbigt att lämna dom för att åka hem och sova :| när dom festade järnet all night long! Men nästa gång så oh yeee, blir det dansa på baren B)

Enjoy people, nu ska jag läsa Hennes.
Love/
Bert-Åke