den fantastiska historien om KK

fredag, januari 19, 2007

Chill med mor

Förra helgen: farmors 90årsferra med lerra*, fast inte för mej. Däremot drack alla mina kära kusiner och fastrar och allt-vad-det-var rödvin så deras tänder blev blå. Sexy, tänkte jag;D

Jag pratade verkligen massor av danska, helt underbart kändes det - precis som om jag äntligen hittat rätt efter alla dessa år av förvirrat sökande efter min identitet. HAHA.
Anyhow, min 30åriga kusin Jonas som jag inte träffat sen jag var typ.. 13 år och 1, 54 lång (nu är jag ju då 1,59) var GRYMT trevlig och rolig och kunde dessutom svenska. Chill! Vi skrattade lite åt mina föräldrars spännande vana att filma eller fotografera allt dom ser (som att zooma in personen de pratar med - aningen irriterande).
Mamma vill också gärna att andra ska fotografera henne (gnuttan fjortisvarning sorgligt nog ;D)

MEN IAF så var jag också ute och var vild på Swing igår! Jag och Alle ägde NOG dansgolvet tills det kom en snubbe som försökte breaka, snurrade 2 varv på ryggen/huvet och slog sen i bakdisken, HAHAHA. Skadeglädjen är den äkta sanna glädjen:)

In general var det ju rätt skum och random folk ute igår, typer som stod jämte en och bara stirra, inte sa ett ord. Väldans skrattretande ändå haha!

Be Back Later, chill med mum och sis' nu, yoo. /K


*lerra=läsk=alkohol