den fantastiska historien om KK

tisdag, januari 23, 2007

Promdress


Var idag på Brudar & Skönheter så att säga, för att testa klänningar till balen (värsta värsta!).
Hittade precis så många fluffiga saker jag sökte och kände mej lätt som prinsessaN ;D
Chockerande nog (NOT.) så var alla klänningar en aaaning för långa, haha men såg rätt okej ut ändå!
Den orangea till höger är väl inte perfekt, men modellen är ju sådär sagolik som jag diggar.

Expediten såg ut som om hon mest ville spy på mej när jag kom in, men blev sen sådär lagom fjäskig som dom ska vara. ("åååh den där var ju bara perfeeekt för dej" även om du kommer in inklädd en gigantisk disktrasa)

Funderar dock på att få en uppsydd, vore skönt att ha en mer originell klänning, egendesignad tjoho!

Annars känns väl Mischa's nätta lilla plagg inte så fel?

Probably ingen utgång tors, får vila partytarmen tills lördag då den ska få ryka het! Soffan's 19årsdag ska vi fira och röja järnet på .. Swing? X&Y?
Fruktansvärt hett vilket som helst!

Fredag ska jag & Anna vara barnvakt åt vår nussekusin Amanda, som är 3,5 år och heelgo. Plus att hon älskar film och att titta på videos på youtube, haha jag ska nog överleva.


Men cheers out då, vi syns i vimlet
/Karan

Etiketter: