den fantastiska historien om KK

tisdag, februari 06, 2007

Luddig kväll?

OKEJ först:
Family Guy the Movie i mitt hjärta :D
Vilken klass på humorn alltså!

DESSUTOM
The Office - the American Version
- Doesn't it smell like up dawg in here?
-... What's up dawg?
- Nothin', what's up with you?

hahaha ;D klocka va!

Swing i lördags var ju annars klockrent också!
Först go ferra (med liite lerra) med skönt folk, sen bestämde jag mej för att själv dra till Swing när igen annan var på. -> Typisk Karin-fylle-grej.
Men därinne var det skoj! Tror jag. För det är lite suddigt nånstans mellan 3e aquatinin i baren och att jag ringer Alexandra för att åka hem. Då hon berätta att hon sovit en timme där mellan 1 och 2 nånstans, rättså full. Haha;D

Eh, NOG att söndagen var hård. Runt 1-halv 2 kändes det lite jobbigt, men sen löste livet upp sej och jag käkade perfekta bakismaten på Alex's släktkalas :D SPANKS!

Jag är dessutom den mest framgångsrika medlemmen i vårt internetcommunity, bulimi.nu!
Bli medlem inom 14 dagar så får tillgång till alla vimmelbilder! ;D
(Sånt ska man inte skoja om, men det man inte kan skoja om kan man heller inte ta på allvar som någon vis man sagt)

Ojsan hoppsan, nu är det nog dags att jag och Kristofer går och lägger oss. Han och jag firar snart 7 år och är väldigt lyckliga. (Kristofer=min stora gosedjursnalle, heeelt underbar)

Chill out/Karan