den fantastiska historien om KK

torsdag, februari 22, 2007

Me like Salem

(nej han är inte min pojkvän)

Salem Al Fakir har NOG goa skivan ändå

Men annars leker väl livet, or NOT. Har haft ännu en fysikprov idag, kändes väl helt okej faktiskt.
Efter fysikprovet igår var dock läget ett annat:
Var tvungen att tröstäta något grymt och kolla Pretty Woman för att överleva alltså, GOSH!

Lite skoj annars:
- Hur gick provet?
- Riktigt kasst alltså.
- Ojda, varför?
- Nej du vet det gamla vanliga.
Fick panikångest när jag fick provet, kissade på mig, störtgrät konstant i 1,5 timme och hade sen ingen tid att svara på frågorna.

HAHA.
(Men jag har hört att det är positivt att kunna skratta åt sig själv. Och det var inte därför, lovar.)

Annars så,

Jovars, har ju födelsedag om cirka 6 dagar (VIKTIGT)
Önskelista följer om någon känner sig givmild i år:

- en grön iPod nano (Ehm, right.)
- massor av pengar
- helst en egen bil
- roliga överraskingar
- en Frödinge kladdkaka
- en penisring

Eller nej, vi stryker det sista.

Men om 2 veckor åker jag ändå till Stockholm med Carry unt Sofian, känns bara för underbart:)
Tänkte jobba på att fräscha upp min garderob lite lätt och simply enjoy it!

Helgen då blir.. Antagligen bara slappa (dvs flöta sig) och kanske vara lite skjuts, så call me whenever you need it:D

BTW, jag och Victor er klad på Swing, tsss ->

hupp hoj. /das Kara