den fantastiska historien om KK

måndag, mars 12, 2007

Kvarteret Skatan LIVE!


I torsdags drog jag och Carro tågeT till Stockholm för att shoppa like crazy bitches!
Uppe i huvudstaden plöjde vi Gallerian, NK och området omkring. Jag blev salig inne på NK, när jag såg 2 sjukt snygga killar (gränsen till bratz, men me like;D) som jag tyvärr inte hånglade upp mot väggen. Mår fortfarande lite dåligt över det.

Jag chillade i alla fall i många provrum-->

Jag hittade iaf ett bar übercute lackskor från Vagabond, medan Carro köpte massa snygga grejer. På kvällen skulle jag få min födelsedagspresent, en överraskning. Vi åkte till Mariatorget på Söder och satte oss inne på Hotel Rival. Där sitter jag helt ovetande och nyfiken, när plötsligt en liveföreställning med Kvarteret Skatan börjar! GOSH säger jag bara, helt sjukt skoj! :D

Johan Glans äger ju LÄTT, han dansar så schhöönt. David Bathra är också helt underbart go, hela föreställningen var GRYM! Go watch it!

Johan Glans efter ett partnerbyte, med sin nya partner.
- Jag har aldrig gjort det här förut.. Eller alltså jag har ju gökat!

(Råkar skvätta champagne)
- Ojdå, nu råkade jag spruta dig i ögat! Eller nej jag menar..

Vi bodde hos Carros faster Gunilla och hennes man Lennart, riktigt trevligt alltså! På fredagen spanade vi in Åhlens City och drog sen Götgatan på Söder.
På eftermiddan hälsade vi på Carros farbror Pär och hans familj med Mysan och deras barn Lova och Emil. Really cute ones, och vi spanade in Let's dance. Lasse Brandeby FOR LIFE säger jag bara!

Back from Stockholm körde vi i lördags lite lätt förferra här hemma, för att sen dra till Swing och äga. Alla var verkligen partypoopers, men vi bestämde oss för att röja järnet ändå!
Riktigt festlig kväll faktiskt, när Carro och jag + 3 idrottare dansade loss på dansgolvet all night long och sen drog lilla efterfesten till och med!

BÄSTA på hela kvällen då. Hm, kan det varit
1. När jag kom hem kl 03.30 och upptäckte att min syster, som lånat mina nycklar inte öppnade dörren trots att jag knackade 54778 ggr?
2. När jag fick ta taxi ner till stan igen, efter att ha ringt runt efter nånstans att sova?
3. När jag våldgästade Anemone's kompis Emilia och sov över där?

Tuff konkurrens säger jag bara, haha!
Interesting weekend, verkligen.

Peace out/Kara