den fantastiska historien om KK

tisdag, mars 06, 2007

Sthlm here I come!

Torsdag morgon kl 8.30 sitter jag på tåget upp till huvudstaden med Carolin och kanske Sofia för att njuta av några dagars välförtjänt shopping och chillin' :D
Vi tänkte väl köra liiiilla shoppingrundan på Mulberry (I reeally need a new bag!), Gucci (min klänning är såå förra säsongen) och avsluta kvällen med att hänga lite lätt på Spy. (SpyBar, för alla ni oinsatta och opopulära)

Haha, njaa not quite, men vi ska nog få det trevligt.
VIKTIGT DATUM: Lördag 10/3 c:a kl 17 återvänder Karin till Borås för att fira rejält på kvällen. Hoppas verkligen alla (hela Borås alltså, jaa morfar du får hänka på) är sugna, JIHAA!

I torsdags var det lilla Svängen på Swing som gällde. Jag, Alex, Carro, Zara och Emma chillade först lite lätt hos Emma och rökte vattenpipa, kokos-banan smak. Riktigt trevligt och jag var en naturbegåvning (precis som jag är född till brevbärare hoho;D)

Sedan träffade vi Malin, Ajje och Rebecka för en väldans trevlig middag på Swing till halva priset. Jag var oväntat nog onyttigast och proppade i mig en hel baconost-hamburgare, ohh yeah.

Vid kl 01.00 hämtade Alex, riktigt goo vid det här laget, min garderobslapp och bestämde att vi skulle gå. Så vi gick till Borås Kebab, jag gick fram och beställde den klassiska kycklingrullen, vände mej om och Alex var borta, men våra väskor kvar vid bordet.
HAHA schöön människa ändå! Så jag gick ut och leta rätt på henne och sedan begav vi oss genom stan.
Blev bjudna på efterfest av en 45+ snubbe, ungefär 4 ggr på 10 meter. (Okej då, jag var jääävligt sugen och funderade på att lämna Alex och dra med hunken)

Okey, det var nog det, tror jag.
Men vi syns väl ute på lördag då antar jag, när jag är sådär gött Sthlms-fräsch!

/Soon-to-be StureplansKara