den fantastiska historien om KK

tisdag, mars 20, 2007

Parlez-vous francais?

För I most certainly do! (NOT. ) Haha, åtminstone inte sådär thumbs-up.
Idag åkte vår (Annas, men jag har adopterat henne också) utbytesstudent hem till Frankrike igen, efter att ha stått ut en vecka i vårt hus.
Hon fick bo i en bur med hänglås i Annas rum, dit vi kastade in mat 2 ggr om dagen (bara baguetter såklart, man är väl lite schysst). Vi rastade henne varannan dag, självklart i kopplet, och däremellan fick hon hjälpa till lite allmänt med att till exempel handtvätta våra mattor och röja i förrådet.
HAHA nesh, inte alls! Hon heter Julie, och var jättetrevlig och rolig, verkligen. Jag blev definitivt positivt överraskad av att ha en annan person i huset, hon skrattade åt mina skämt (alltid välkommet) och var allmänt go alltså. Jihaa!
Ett annat plus var att hon var grym på engelska, så vi förstod oftast varann! :)

Efter att ha gråtit en skvätt när jag tänker på avskedet idag, så går jag vidare med mitt liv. På tordag blir det billig och go utgång med resten av skolan, hopefully. Fredag är det houseparty, men jag kanske är lugn. Lördag utgång igen då, förhoppningsvis med lite discokulan med! :D
Go idrottare! Säger jag bara, haha.

Men vi ses på tors/fre/lör i vimlet då? I Do Hope So!

Och snus med tomat, sallad, banan och ketchup är smaskens! -->

/Karan och bananen (eeh?)

PS. För alla intresserade så ska det tilläggas att jag har en fruktansvärd träningsvärk i höger skinka. Spanks for the attention.