den fantastiska historien om KK

lördag, april 14, 2007

'Cause I don't shine if you don't shine.

The Killers - Read my mind.
Real nice shit, du.

Jag måste ju vara den mest effektiva bloggaren ever? Yeey, höhö.

Det är nu exakt 6 veckor minus en dag tills jag är klar med alla prov, WOHOO. Haha, då kan jag typ... kolla på tv en hel dag och sånt, utan dåligt samvete (<--OBS!)

Igår så var jag med Anna i Pingst faktiskt, en grymt trevlig kväll, verkligen :D
Alla Daniel-arna var fantastiskt roliga, och alla andra människor med.
Som en bonus fick jag också se Borås LÄTT fräschaste lägenhet som jag lite lätt funderar på att sno. Eller iallafall alltid efterfesta i, haha :D

Ikväll blir det kanske fotboll i Äspered, hoho. Mycket möjligt att jag är lite fylleskjuts också, riktigt trevligt.

NÄSTA HELG:
Me going to Sthlm med family, ska bo på Östermalm (öyöyöy), kanske shoppa lite lätt (NK eller Sturegallerian såklart, endast Gucci eller Prada) och sen kolla på Singin' in the Rain:D HELT UNDERBART!

Chillin' with ma mum now, men see ya.

BTW: Jag längtar efter sommarn, och att hänga vid kusten--->

/Kay