den fantastiska historien om KK

fredag, mars 23, 2007

Borås Keebab

Igår var det planerad karatefylla och vilt dansande på Swing. Jag lyckades inte riktigt med det första, men det var riktigt skoj alltså!
Vi förferra lite lätt hos Soffan (*Sofie) och dansade till gamla goa klassiker som Living on Video och First Time med Sunblock - SÅ mycket Gotland! AAAH , me go crazy!

På Swingen var det gött med folk, riktigt härligt röj alltså! Pontan var dansglad som bara den, jag körde också lite discokulan med idrottskillarna och blev lyft av Alex Engdahl, haha!
Den fanns också en och annan crazy-bitch kille som körde nån sorts aggressiv dans i stil med A Night at The Roxbury - dvs kasta sig mot tjejer. Haha, thank god kom jag undan efter att Pontus viskat en varning "Akta dig, han försöker att döda dej!"

Sedan blev det chill på Borås Kebab (i hur många timmar?) och vi var faktiskt de sista som lämna stället, HAHA! EfterferraN, typ ;D
Jag fick prata med en dansk - helt underbart och Olle var riktigt imponerad! Han tyckte dock att jag var söt så han ville ta med mig hem, HMM tänkte jag då och sa nej. Men han hittade minsann 2 Kebab-ragg senare, tsss!

In summary, en väldigt go kväll ändå. I've said it before, men idrottare är nog ändå tha shit? ;D

NU till något helt annat. I våran matsal har vi Den Äckliga Mattantsgubben. Det är den läskigaste varelsen på våran skola, tror jag nog. Han är ganska kort, har ibland kepaN på sig (uuh) och ger de läskigaste blickarna jag nånsin sett.
The scary part är att nu tror han nog att han har halva inne på både Sofie och Kevin, GOSH!
Annars, den gången på parkeringen då jag gick ut för att betala biljetten och han stannade sin bil, körde inte förbi utan bara satt och log sådär creepy, UUUH!
Another thing: sen NÄR har mattanter som extrajobb att städa korridorerna med världens minsta borste?! (speciellt våran korridor)
Nej, tummen ner för Den Äckliga Mattantsgubben är det enda jag kan säga! ;D

Nu blir det chill i Sandared avec Alex und das little sister Amanda.
See ya!

Torsdagens quote:
"Varför tar du honom bara inte?!"

See ya! /Karan